Kia Corporation on mobiilsusteenuste pakkuja, kelle visioon on luua jätkusuutlikke mobiilsuslahendusi. Ettevõte on eksisteerinud aastast 1944 ja on autotööstust edendanud enam kui 75 aastat.  Liikumine on alati olnud Kia kaubamärgi keskmes ning inimeste liikuma aitamine on äritegevuse keskmes ning jääb selliseks ka tulevikus, olenemata kõigist autotööstuse valdkonnas toimuvatest muutustest.

Tänapäeval on Kia elektrifitseeritud ja akutoitega sõidukite leviku teerajaja. Oma mitmekülgsete mobiilsuslahendustega tahame inspireerida miljoneid inimesi uurima parimaid liikumisviise. Meie brändi loosung – Movement that inspires – peegeldab meie pühendumust inspireerida teid oma toodete ja teenuste kaudu.

Jätkusuutliku mobiilsuse lahenduste pakkuja visiooni raames uurib Kia võimalusi, kuidas koos erinevate sidusrühmadega edasi liikuda, ning püüdleb jätkusuutlikuma elu suunas kõigi jaoks keset uuendusi ja muutusi. Uurime võimalusi, kuidas edendada koos erinevate sidusrühmadega keskmisest ja pikaajalisest perspektiivist tervislikku jätkusuutlikkust, kus kõik saavad üheskoos kasu saada.

Kia on seadnud jätkusuutliku ESG juhtimise alates 2021. aastast peamiseks prioriteediks. Oleme loonud juhtimisstrateegia nimega "Plan S" ja väljendanud  kindlat tahet minna üle rohelisele, kliendikesksele ja tulevikku suunatud uutele ettevõtetele. 2023. aastal loodi jätkusuutlikkuse edasiseks edendamiseks uue ESG juhtimissüsteem, mis on olnud järjepidevalt keskendunud kogu meie ettevõtte visioonile, juhtimissüsteemile ja brändistrateegiale. Uus süsteem määratleb Kia jätkusuutliku suuna ja väärtuse. Uus ESG visioon „Jätkusuutlik liikumine inspireeriva tuleviku nimel” hõlmab Kia ESG strateegiasüsteemi eesmärke. See tähendab, et Kia, mis on muutumas jätkusuutliku mobiilsuse lahenduste pakkujaks, jätkab liikumist tuleviku suunas, mis inspireerib koos erinevate sidusrühmadega, nagu kliendid, aktsionärid, tarnijad, kohalikud kogukonnad ja looduskeskkond. "Jätkusuutliku liikumise" abil ei soovi Kia mitte ainult minimeerida ettevõtte tegevusest tuleneda võivaid negatiivseid mõjusid, vaid ka suurendada inspiratsiooni elada jätkusuutlikumalt.