Linnamaasturite segmendi kasv jätkub, võttes üha suurema osa turust. Näiteks on keskmise suurusega crossoverid muutunud 2020. aastal maailma kõige nõutumaks sõidukitüübiks, mida on maailmas müüdud 7,4 miljonit. Ilma pandeemiata oleks seda olnud rohkem.

Kuigi elektrisõidukid ei ole absoluutarvudes jõudnud sellisele tasemele, on nende osakaal maanteedel samuti kiiresti suurenemas. Isegi kui elektrilised linnamaasturid ei domineeri tulevikus täielikult, on neil head väljavaated. Tutvustame 2021. aasta nišši parimaid.

Skoda Enyaq iV

Oma raha eest pakub see auto kindlasti rohkem ja paremat kui teised, ning 60 indeksi alla jääva modifikatsiooni hind on võrreldav väiksemate autodega. „Enyaq“ on väga praktiline, täis varustust ja „nutikas“.

See auto on mugav ja hõlpsasti juhitav, kuigi sõidurõõmu poolest jääb see paljudele konkurentidele alla.

BMW iX3

Sisuliselt on tegemist vana hea X3-ga - lihtsalt sisepõlemismootori asemel elektrimootoriga ja mõningate disainiparandustega. Ühest küljest võiks tootja anda autole rohkem iseseisvust, kuid teisest küljest, miks puutuda millessegi, mis juba hästi toimib? See on tõestatud, mugav, huvitav ja stiilne linnamaastur, millel on parim infotainment-süsteem turul. Võrreldes enamiku oma otseste konkurentidega on iX3-l parem sõiduulatus ja soodsam hind.

See kaotab aga kiiruse osas.

KIA e-Niro

Üks peamisi hirme enne elektriauto ostmist on kartus, et väikese sõiduulatuse tõttu ei jõua koju, tööle, laadimisjaama või mujale. Selle auto puhul ei ole midagi karta: 64 kWh akuga versiooni puhul on reaalseid teste tehtud rohkem kui 400 km ühe laadimisega. See versioon paistab silma ka kiire kiirenduse poolest. Üldiselt on korealane üsna sportlik ja praktiline - nagu Sports Utility Vehicle olema peabki.

Puudustest on hind, mis on alates 2019. aastast märgatavalt tõusnud. Arvestades, et ka toonane mudel oli suurepärane, võib olla mõistlik otsida seda pigem järelturult kui osta täiesti uus ja kallis mudel. Ainult sel juhul kontrollige kasutatud mudeli ajalugu VIN-koodi järgi carvertical.com/et dekoodri abil ja pöörake erilist tähelepanu aku seisundile.

Audi Q4 e-tron

Täielikult elektrilise linnamaasturi standardite kohaselt on see üsna odav. Mugav sõit igal kiirusel on garanteeritud, interjöör on lahe ja ruumikas, tootja on lahe ja saksalik.

Kui viimane asjaolu ei avalda teile liiga suurt muljet ega vaimustust, siis peaksite mõtlema juba mainitud Skoda Enyaqile: need kaks mudelit on paljudes aspektides sarnased, kusjuures Skoda on märgatavalt odavam - osaliselt seetõttu, et tootjal puudub nii öelda hubasus. Pealegi on "Audi" kõige kättesaadavamatel modifikatsioonidel väike sõiduulatus.

Volkswagen ID.4

See VW on lähedane sugulane ja hea alternatiiv täiesti uuele Enyaqile, see on praktiline ja vaikne liikluses ning 77 kWh aku versioonil on hea sõiduulatus ühe laadimisega. Tagumised istmed ja pagasiruum on väga ruumikad ning Euroopa uute autode hindamisprogrammi (Euro NCAP) kohaselt on need saanud suurepärased hinded.

Võrreldes konkurentidega amortiseeruvad need autod aga kiiremini ning nende armatuurlaud ja infotainment-süsteem ei ole väga kasutajasõbralikud.

Link artiklile: https://vorumaateataja.ee/sisuturundus/28390-2021-aasta-parimad-elektrilised-linnamaasturid