Close

Sõiduautod

  • PICANTOPICANTO
    PICANTO

    PICANTO

    Uuri rohkem
    PICANTO
  • RIORIO
    RIO

    RIO

    Uuri rohkem
    RIO
  • CEE'DCEE'D
    CEE'D

    CEE'D

    Uuri rohkem
    CEE'D
  • CEE'D_SWCEE'D_SW
    CEE'D_SW

    CEE'D_SW

    Uuri rohkem
    CEE'D_SW
  • PRO_CEE'DPRO_CEE'D
    PRO_CEE'D

    PRO_CEE'D

    Uuri rohkem
    PRO_CEE'D
  • CEE'D GTCEE'D GT
    CEE'D GT

    CEE'D GT

    Uuri rohkem
    CEE'D GT
  • OPTIMAOPTIMA
    OPTIMA

    OPTIMA

    Uuri rohkem
    OPTIMA

Maasturid & MPV-d

  • VENGAVENGA
    VENGA

    VENGA

    Uuri rohkem
    VENGA
  • SPORTAGESPORTAGE
    SPORTAGE

    SPORTAGE

    Uuri rohkem
    SPORTAGE
  • SORENTOSORENTO
    SORENTO

    SORENTO

    Uuri rohkem
    SORENTO
  • CARENSCARENS
    CARENS

    CARENS

    Uuri rohkem
    CARENS
  • SOULSOUL
    SOUL

    SOUL

    Uuri rohkem
    SOUL

Family-like Care

Kia Motors järgib vankumatult kliendile orienteeritud teenindusstrateegiat, mis põhineb usaldusel ja vastutusel. Ettevõte pakub klientidele üle kogu maailma filosoofial „Family-like Care” põhinevat ühtlase tasemega teenindust.

Milline on filosoofial „Family-like Care” põhinev teenindus?


Lubame kõigile Kia klientidele, et täidame võetud kohustusi:

1) suhtume klientidesse nagu oma pereliikmetesse;

2) meie teenindus on südamlik;

3) meie teenindus on usaldusväärne ja paneb aluse eluaegsetele kliendisuhetele.

Kokkuvõttes oleme välja töötanud Kia kaubamärgile ainuomase teenindusstrateegia, mis tagab klientidele samasuguse pühendumuse, hoole ja usaldusväärsuse, mida jagaksime oma pereliikmetele.

Kampaania käigus teenindavad Kia töötajad üle kogu maailma kliente järgmiste juhtnööride alusel:

1) kohelda kliente nagu oma pereliikmeid;

2) täita oma kohustusi täiel määral;

3) tagada suurepärane teenindus ja klientide rahulolu.

Loodame, et teil tekib võimalus lähima edasimüüja juures kogeda uut ja parandatud Kia kaubamärgi teenindust!

Esimesed pildid uuest Sorentost

Kolmanda põlvkonna julge ja voolujoonelise kujuga Kia Sorento tuuakse avalikkuse ette esmakordselt augustis Koreas.
34-bannerEst-506
57-bannerEst-767
Facebook YouTube